//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


ulang tahun ::aku excited::

mood ulang tahun sgt excited
hahahahaha
credit tO everybody okeyhhhh~
aku rasa super duper credit to cekgu-cekgi
smangat sukan sampe thp menjerit xcukop suara :)

ulang tahun apa?
ulang tahun...
welcum back to schOol =)
muahahahaha...

okesss,
aku excited thp xingat dunia bila sampe kat skolah
nak story mory sampe tgn aku bergerak lagi laju drpd otak yg berfikir
owhhh,plis STOP tgn!!!
otak xcukop memori nak loading
tgn sila jgn kuwat sgt melalot.

fokus balik kat entry kali nih!
excited bila dah lama xtgok dak2 berkawad
seyes rasa kaku,
dah lama tigai corak kawad mcm tuh
penoh kesenian,
bkn mcm geng2 KRS (opsss!sori2say) :p
yg pasti aku suke corak2 kawad skolah
main ikot kpala nak angkat kai tnggi mana,
nak hayun tgn belah mana.
yg pasti depa haf FUN!!

okes skali lagi aku excited bila berdiri tuk nyanyi2
hahahaha
lagu negaraku tuh standard laaaaa..

tiba2 aku tersentak!!
lagu negeri PERAK???
mulot main redah nyanyi.
DIDIE!!
kalo sultan perak dengar komfem kena reject kenegerian
huh..kalo sultan kedah dengar plak mesti tersenyum sampe ke telinga.
ujung sem sila pergi kelas vokal blaja lagu negeri PERAK!!!
xpe.aku praktis jadik warga kedah (coming soon) hahahaha :p

lagu skolah???
owh..yg nih lagi excited!
aku still ingat lagi lagu skolah.
ternyata memori otak aku power thp xlupa,
wuhuuuuu~

mcm2 acara
kdg2 nak gelak pon ada
sbb mmg acara2 nih cekgu xpnah tukar apa
huhuhuhu

bertambah excited tgok prangai cekgu2
aku rasa baik wat acara para cekgu
sbb cekgu-cekgi sgt bersmangat kesukanan,
tapi murid suma kental2.
dah mcm cekgu plak yg amik acara

tengok2...kalo xcaya...

cepat2...pusing dulu belon tuh!!!

haaa..kantoi cekgu tlg cucuk belon bagi pecah :p

dah brapa kali nak ckp.tiup cepat2..

tuh blom tgok LIVE.
SUMPAH ase nak tergelak guling2
cekgu2 punya smangat nak menang,
huhu..nih la kowt style aku naty bila ari sukan.
hahahaha

pepon mmg bes
walupon penat.tapi penoh excited la spjg ari tuh,
huhuhu :D

ciap dpt ole2 lagi
bkn na sgt tapi suma tuh kenangan drpd skolah aku,

nota didie:
ole2 dah sampe di kedah kini 
siap simpan dlm almari lagi
hek..hek..hek..

mood:
stady.exam.HOME <3<3
gudLUCKinEXAM :)