//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


mudah memutus

mudah memutus
hanya kerna aku menyampaikan kata2 nasihat
hanya kerna aku mempertahankan kasih itu

ampunilah..andai kata2 mengguris ati
tiada langsung niat menyatakan ketidakpuasan ati
aku lupa bahwa kau sudah besar dan lebih mengerti
dan aku duduk jauh langsung dan langsung tdk mengerti...

cuma satu...
tahap umurmu yg smakin dewasa tdk mngajar kamu utk lancang berbicara
kedewasaanmu bkn bermakna kamu sudah betah utk berlagak cara... 


aku xfaham perasaan mereka kini
tp yg pasti ati aku terasa pedih
jika aku pon terasa begitu
bagaimana dgn mereka??
cuma perasaan tdk bisa diluah

ya ALLAH,
kau berikanlah kekuatan buat mereka

sentap.sedih.kecewa.
 
yep!!aku jauh...
terasa ingin mendakap mereka
memberi kekuatan kpd mereka
kerna kasih mereka dibiarkan 
setelah insan yg bergelar anak mula mengenal dunia
sehingga alpa dan bongkak dgn menyatakan bahwa mereka sdh dewasa..


ya Allah..
smoga aku sentiasa dipelihara drpd perasaan itu
aku pasti,dia begiu bkn kerna dr ati
sikapnya kerna kemarahan tlh menguasai diri
berikanlah ketabahan dan ketenangan kpdnya
agar dia bisa berfikir menggunakan akal
bkn nafsu kemarahan...amin~