//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


k.a.s.i.h ibu dan ayah

aku terpanggil tuk mengarang...
entah mengapa aku rasa sgt2 touching malam ni
terkenang pd insan2 tersayang di perak
sungguh wat mata aku merah kerna masok habok!

otak bagaikan xpenat tuk berfikir
soklan random:
'apakah tanda kasih'

entry kali nih wujud kerna....
mata aku terpana pd kata2 mereka
menutur kata2 sperti kanak2 yg tdk betah tuk berfikir
meluahkan suara tnpa memikir mengapa ia berlaku

kesan dihati terasa dalam kerna...
mereka bkn org lain
turut sama slalu bertakhta di ati aku

kembali kpd soklan random aku
'apakah tanda kasih'



bagi aku tanda kasih tuh wujud dlm ati
bilaaaaaaa...... si ayah membanting tulang bagi sesuap nasi buat keluarga
bilaaaaaaa......seorang ibu sentiasa cakna dgn keperluan suami dan anak2
nampak simple.org akan bercakap bahwa ia adalah tgugjwb.namun itu lah tanda kasih

bagi aku tanda kasih tuh wujud dlm ati
bilaaaaaaa......seorang ayah marah akan anaknya.kesalahan hanyalah krn pulang lewat ke uma
bilaaaaaaa......seorang ibu marah akan anaknya.kesalahan hanyalah krn anak tdk mkn di uma
si anak fikir bahwa aku sudah besar.bagi ibu dan ayah??
keselamatan serta keselesaan anak2 perlu diutamakan.

bagi aku tanda kasih tuh wujud dlm ati
bilaaaaaaa......si ayah dan ibu terfikir akan keperluan anak2.cuba yg terbaik utk memberikan sgala keinginan buat anak2.
respon anak???
hanya tahu komen.tdk mahu yg tu.tdk mahu yg ini.sy mahu yg itu...namun ibu dan ayah tdk beri.
tanpa sedar si anak mengguris hati ibu dan ayahnya.namun ibu dan ayah msh tersenyum...

kasih tu sukar diluahkan.stiap manusia punya cara utk menunjukkannya.jika diberi peluang mereka pasti inginkan yg terbaik buat anak2 mereka.kdg mereka tdk mampu memberi sesuatu yg mahal.ingatlah bahwa erti kasih drpd mereka itu lbh tinggi nilainya.

namun msh ada anak yg pergi jauh stelah peroleh kjayaan.tdk krg juga anak yg berpaling stelah punya teman baru.

merek idop dgn sifat protektif.hingga kdg2 kasar berkata2.tapi itu adalah kasih.
mereka idop dgn sifat memberi walaupon pemberian itu si anak tdk mahu.tapi itu adalah kasih

sedarlah kasih mereka buat kita.sementara mereka msh ada. jgn kita menyesal disaat mereka pergi meninggalkan kita kerna saat itu penyesalan hanyalah sia2.hargailah mereka kerna kita punya mereka. tdk sperti rkn2 lain yg sudah kehilangan mereka.


ya Allah,kupohon moga ksh ini b'pnjangan.jgn kau palingkan hatiku kerna mereka adalah pendamping yg tlh KAU kurniakan buatku.amin.
k.a.s.i.h