//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


hati.remuk.

 once broken.consider out.
friendship
lagi sakit andai dikhianati

i.need.space.to.breath 

i hate dis feeling
aku dah try yg terbaik tuk merapatkan jurang yg ada

pergi jauh-jauh


 before nih..

penat nak buang air mata banyak2


so
sila pergi jauh-jauh
buat la apa pon
suma tuh xde erti lagi dlm idop aku

hope ko epi dgn member baru ko
aku pon xpnah nak rasa tacing2 dah skg
sbb  cinta aku tuk ko dah
yup.friendship kita aku dah buang jauh-jauh.
nota kaki: cukop skali.ko buat lagi.tanda kau aku benci.