//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


bkn special day

mc flurry???
alor star pacific diterjah
huhuhu
pyh dapat member perot duk mgidam mc flurry 24hours
baca lelok
mngidam 24 hours
kalo xpegi,takot meroyan
hahahaha


dah mkn eskrem nak mnom pulakkk
makin kuwat mngidamnya :p
untong abg bulat
"milo blanded + tomyam"
sedap sbb ditaja spenohnya

sampe dpn uma ase mcm xmo kua kete
sembang punya sembang
aku pon sedar diri la
nmpak mata tuan punya kete dah merah2
elok nak kua..
satu bungkusan ditrima
okeessss,
besday aku ke?
10/10/2011
bukan3!!
kalo besday aku nak kek!
BUNGA segar dr ladang!
plus
di clebrate kat padang IPDa
muahahahahahahaha :p

hmmm...
ari terCANTIK aku ke?
tapi..bkn ari2 aku mmg cantik ke?haha :p
yg nih SUMPAH aku xpnah tipu

aku pon msuk uma dgn pnuh curious
bkak2..
waaaa...bks mcm nak letak bunga
aku xda BUNGA SEGAR yg nak kna letak
mcm yg ko de
sob..sob..
keh..keh..keh..
usai solat fon bunyi (mesej)
"pas ko cite pasal box y ko slaloo tuleh pasal perasaan 2, ak tpikir nk beli benda ni.so pasni pape hal ko tulis ats kertas n masuk kn dlm 2 ye.xyah ko sush benti kt box 2 dh..kertas ko potong sndri.haha.=)'

huissssshhhh
sob...sob...sob..
mata aku masok habok!
tenks frend
aku syg kamu ketat2 jgak
ukhwahfillah

malam tuh
aku nampak mata ko merah
da gak tpkir mata ko masok habok
tp ko kan kebal
seyes xnmpak
so,ko mmg IDOLA aku,
hek3...

 "membe sampai mati"

Labels: