//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


r.o.d.h.i.y.a.h.a.h.m.a.d

masa berlalu tanpa terus menunggu
dan aku masih berada di situ
walaupon perit tuk menelan
yang perit itu menjadi keutamaan

serabot ayam di kepala dah kusut masai
release dispression
@!$^*)*(%$#$@@%$(&)()(*

tapi jadik makin srabot
ciap bersimpul2 sampe xjumpa jln kuar nak relai kekusutan
aku sering memberi nasihat wat teman2
nyata berkata2 lbh mudah dr mengaplikasi
bila dah terpenyek atas idung sendiri
baru nak nilai bulan sampe ke kalo nak capai
(PERLU ke bulan yg jadik objek sasaran)
HAHAHA

uya
teman yg sering wat aku kembali tersenyum
sahabat menangis
apa lagi kalo nak bergelak terbahak2
ukhwah yg terbina itu xpernah kulupakan
ya ALLAH, aku bersyukur di atas nikmat sahabat yg dikurniakan

skg agi kerap kami bertemu
kerna disampingnya aku dpt menilai erti persahabatan
xlupa sahabat2 lain
amal, miera, shipa, iela, keda, ash
mungkin rasa itu lebih dekat kerna jarak kami yg sekangkang kera,
huhuhu :p

tatkala dgnnya
aku xperlu meluahkan masalah
kerna masalah itu pergi tatkala mata bertentang mata
lidah bagaikan kelu untuk berkata sedih
bibir pula hanya pandai mengukir senyuman

post ni wujud:
pada saat itu..
aku bermula dgn kesedihan
disulami dgn kegembiraan
kesedihan kembali bertamu ketika mata terpandang pada sudut kekecewaan
dan uya kembali menyulam semula kegembiraan itu

tenks uya =)
tenks for tonite
tangan perlu letak di dada..
itu tanda kita berdua nyanyi lagu merdeka bersama...
huhuhu =D
:: muka cantek aku xperlu nak berwarna-warni sgt ::

cukop la idop dlm kesederhanaan
kerna dlm kesederhanaan itu terdapat berjuta kebahgiaan
yg kadang2 kita sendiri lupa utk menghargainya
dek kerna terlalu mengejar kemewahan

Labels: