//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


redha

okey
aku sangat sedih n keciwa
kesihatan yg agak kucar kacir
den
dah la tyme sesak ngn asignmen sgala



waaaa....
ckp pasai asignmen
bagai nak banjir uma 500
dgn self confident yg tinggi
jari aku mnekakan2 papan kekunci
and tiba2...
DELETE
BACK UP FOLDER
erkkkkkkkk!!!
baiklah,
folder asignmen2 aku dah TERdelete
congrate didie
ko mmg jaguh papan kekunci
btambah berjaya bila dlm recycle bin xdak pa2
kali nih didie,
ko akan dpt REWARD:
jejari plg laju mnekan papan kekunci
sekian trima kasih

p/s:
aku redha ya ALLAH
kerna asignmen2 yg dah nk kna submit aku dah print out
tigai 2 laporan ja aku xprint,
namun msh da masa
ALLAH DAH ATUR JLN yg TERBAIK 
UTK HAMBANYA

wassalam

Labels: