//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


jiwa k.a.c.a.u

hidup penuh dengan kesibukan
membuatkan emO aku jadi xstabil
SUMPAH
kdg2 cpt nak touching sgala
kdg2 cpt nak sentap
kdg2 cpt nak marah

hurmmmmm
i'm so stress!!!
ERK =(

entry kali nih wujud...
walaupon hidup keadaan lintang pukang
walaupon hidup aku mcm kapal nak karam

berterus terang..PERANG
betoi la tuh
tapi kalo xberterus terang maka hidup dlm HIPOKRIT
aku mmg xblh nak hipokrit 100%
(hipokrit tu tetap ada)
sbb xsuma perkara boleh diluah
takut ada harti yang terusik

tapi andai aku berdiam
mungkin ikatan itu masih boleh dijaga
buktinya jelas di depan mata

NO BODY PERFECT
termasuklah aku,ngee =)
tapi aku cuba ke arahnya
langkah demi selangkah
aku usaha
kerna aku nampak langkah lalu yang sumbang

suma benda xjadi
sbb wujud perasaan benci
HEY!!!benci tu wujud sbb terlalu lama menyimpan
dah sampai busuk dah pun



sabar..sabar..
sabar sebahagian drpd iman
baik ang baca nih

 

YA ALLAH
kupohon kekuatanmu
kupohon petunjukmu
kupohon
moga aku diberi kesabaran
moga aku diberi ketabahan
agar benci itu pergi
AMIN