//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


ukhwah fillah abadan abada

janji tetap janji
kisah lalu kembali bertamu dlm idop aku
lalalalala

sampe2 shahab aku ngan amal ke alor star
western lunch yg sgt sedap kerna ditaja penoh
huahuahua

kewajipan pd yang SATU tdk dilupakan
kmudian boling jadik tempat persinggahan kami
oPkus amal yg menang coz aku dah lama xpraktis boling
huhuhuhu

ati riang gumbira bila amal bwk aku gi main skating
mmg dah lama nak mrasa main tp xberksempatan
bz ngan stady (konon) :p

penat lelah menjelajah kami ke jitra mall
karaoke..karaoke..
balon 10 lagu mmg layann...
kali nih opkus aku mng coz suara aku sedap bak buluh perindu
muahahahahaha

xcukop ngan jitra mall
tasik darulaman jadik pilihan seterusnya
kaki yg penat melangkah tdk diberi peluang berehat
kena kayuh bot pulak!

hehehehehe
uya mmg xpnah dilupakan
gosip punya gosip
cipa pulak jadik mangsa
xpasai2 melayan kami yg sibok bertekak
uya sememangnya xtaw malu
tiba2 nak tido sama kat uma aku,
ahakssss

pagi2 (xde le pagi sgt)
kami ke tmn siswa tuk brekpes
kali nih uya blanja
aku???huhu..duwet dah sold out kat shoppink complex!!
den tiba2 cadangan uya nak anta amal ke unimap
gila..gilaa...
mmg keje gila!!

befor anta amal kami lepak2 kat boling
walopun amal yg mng aku ttp bangga dgn diri sendrik!
coz komputer kat situ menipu,
yg sbenarnya akulah pemenang..
lain kali jgn arap amal nak mng lagik,huhhhh~

jln ke alor star 'pesifik' den  tros ke unimap
6.30 ptg aku ngan uya gerak ke jitra
mcm2 cite sampe xsedar dah sampe uma :D

kalo ah de cipa,ila,mira, ash ngan kelly
mesti agik gempak jitra ni
sememangnya keakraban itu msh kuwat
sungguh aku gembira selama 2 ari ni
smoga ALLAH kuwatkan persahabatan ini
UKHWAH FILLAH ABADAN ABADA



tenks to amal =)
"lain kali boleh blanja aku lagi"