//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


the man who decided to change on the 12th hours dies on the 11th

satu khazanah yg amat berharga ditinggalkan oleh amal buat aku
hmmm...ntah mengapa dengannya aku merasakan bhw bgitu cetek ilmu di dadaku
kata org,
'makin byk kita nak tawu,makin byk yg kita xtawu'
yeahhh!i'm totally agree wif diz tagline :))
xtawukah aku??atau mugkin aku smakin melupakan???

contengan jalanan
agak slow tuk aku abehkan novel ni
tapi yg pasti aku perlu menghayati stiap baris kata penulisnya
stiap baris kata yg tertulis menggambarkan seribu satu makna yg baik
sungguh aku trase seperti kembali smula d zaman 'ustaz zahidan & ustazah arbayah'
waaa....pe kes trase merindu sgala??urmm...
yg pasti manusia itu mudah lupa..
perlu saling ingat mengingati!
oleh tuh aku perlukan org yg slalu mengingatkan aku...

tapi tyme dulu2 suke sgt wat benda yg bertentangan...
tapi skg ase mcm nak balik smula kt dunia dulu
dan jalani idop mgikut aturnya...

prubahan tuh perlu,
sgt2 diperlukan...
dan tdak perlu berlengah...
takot kalau2 jadik seperti,
'the man who decided to change on the 12th hours dies on the 11th'
*klik link di atas tuk video wat renungan*
(contengan jalangan by hlovate)
masing2 punya penilaian tersendiri dlm merungkap kata2 ini..
berfikirlah..akal boleh diasah menjadi tajam melalui berfikir..



Cerita ni tentang orang yang berubah.
Mahu berubah.
Berubah sebelum ajal tiba.
Berubah kepada jalan cari Tuhan semula.
Berubah kembali ke jalanNya sebelum the 11th hour.


Hidup itu untuk akhirat.
Semua orang boleh berubah jadi baik.
Malah lebih baik.
Bantu saya.
Before 11th hour.