//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


story de 'epoh'

planning punya planning sampe naek pening kepale aku,
...uhukkkssss...
dOk lepak spanjang smigu cuti skOolah nih mmg besh1O0ox
boleh dikatakan smigu nih cuti aku pnOh ngan xtvt2 paedah
(O.o'')
mcm2 kesah lol migu nih
kalo nak d tuleh berCHAPTER2 le jawabnye derrrr...

tarikh:
05062011

aku dgn pnOh semangat kesukanan
aku tlah MENdrive kete dgn sopan dan tawaduk
ngeeeee :p
tOk lepak de "epoh'
ngan along n adek aku,arah..


cdg nak pi jumpe upin ipin,
ternyata upin ipin segan dgn kami adek-bradek
(cOz kami sgt1O0o cumel mengalahkan upin ipin)
sempat gak ah tgOk dak2 yg tlibat dlm wat suara2 cumel
(mmg sjibek)
maka juscO jdik tempat persinggahan kami
wuuuu~

mkn2 at mcD (fully support dek along)
wat mulot kami senyap tp giat mengunyah
tiba2 mcD ase manis sbb d blanja dek org manis
(dan2 manisssss)
den kami lepak karOk ah
apew lagi
pOrt baek tOk kami adek-bradek sjk zmn mesOlitik
...huhuhu..
(tajaan dek gadis sOpan..sapewkah??)
mmg sgt1O0o besh yew derrrr <3<3
muahahahahaha

dan2 mak kirim beli *tut* tOk adek aku
ngeee..malus ah nak bgtaw :p
den pulang dgn girangnya
mujOr kete bergerak dgn SOFTlan,
alhamdulillah

tapi malang xboleh nak uplod pic cOz
suma berada dlm dakapan along
wuhuuu~

nih le story de 'epoh'
...salam...


Labels: