//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


::say NO to UBAT::

dah lama xkena serang
den d sebabkan cuaca yg Hotssss nih
plus sumtymes hujan turun mcm salji
mmg wat idop aku serba-serbi xkena
owwwhhhhh~HELP!!!!

selsema ase mcm idong pon nak tercabot
tekak perit ase mcm nak terkeluar anak tekak
wat kepala aku pusing2 360 darjah

orang ckp makan le ubat
aku???
owwwhh~NO!!!
xmungkin..xmungkin..xmungkin
sbb ubat wat aku ase lemah seharian
(alasan2...pd hal takot nak telan ubat!!)
wakakakaka


!!!!say NO to UBAT!!!!
aku agi sanggop tahan
selsema kew...
batok kew...
pening sampe tahap 720 darjah pOn
aku tetap akan bertahan
slagi objek bernama UBAT xmsok dlm tekak aku
kui..kui...kui...

aku tgh terpikey:
kalo le ade ubat perasa teh o ais limau
kena mkn2 ari2 pon aku sanggOp
muahahahahaha

moga aku cepat sihat wa lepat-piat,
ngeeee :)