//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


kisah single

single is better
wuhuuuu...
tuh kata kwn aku la tapi

ye2 je yakinkan aku
aleh2 dy yg mrungut
ceitt~ckp xserba bikin
hahahaha

sapekah yg ckp xserba bikin tuh??
meh aku sound dy kaw2
wakakakakaka krue!!!
uhuksssss

ekceli bkn takat dah kna kutuk direct
aku ciap tawarkan diri nak wat banner
banner yg menyatakan bhw:
*single is better*
bkn ayat aku
aku copy paste ape yg ko ckp
sila take note okesshh!!
huhu

post nih bkn nak kutuk dy ekceli
juz nak bgtaw kt korg2 kat dunia nih
kalo korg single pon
nebermen le (kate opah aku)
meh aku bg 3 tips...

1)kalo henpon xbunyi2
korg blh wat bunyi sendrik.meh aku ajar meh~tekan button MENU den amek SETTING.pastu gi kat SOUND and DISPLAY.amek plak PHONE RINGTONE,xpon NOTIFICATION.haaa..plh le bunyi ape korg nak (ikot cite rase msg2 yek)..haa..dgar2,bunyi dah kan henpon korg tuh..
p/s:wat senyap2.jgn bg org lain prasan,malu le naty :p


2)sedeyh melihat brg2 pemberiannya
xmo sedeyh2..camni le.kes nih korg xyah le ase pening2 or sampe guling2.suma org tringin nak jadi kayakan?so,skg le masa plg sesuai nak jadi kaya.xyah pk yg brg2 tuh dy yg bg,ciap ak buang2 sgala.membazir2..agap le suma benda2 tuh korg beli sendrik.pandang ke arah brg2 tersbot sambil berkata..'waaa,byk nye brg2 aku.xsangka aku sekaya kerna tlh membeli brg sebanyak ini'.kalo xjln jgak n ase nak buang,sila post ke alamat:
no xx,
lorong x,
tmn langkap jaya,
36700 langkap,perak..
(aku akan trima dgn hati yg terbkak,agi2 kalo brg tuh iPad)ngeee :p


3)xboleh tgok kale tema cinta
skg nih mcm2 peel remaja.ciap de kale tema cinta.bajet loving le konon.ok2,sila amalkan tips nih.bila nampak je kale tema cinta korg tuh,sila tutop mata lalu meminta org terdekat memimpin anda (alaaa,mcm org buta tuh!)haaa...xkira le,time tuh kt shoPpink komplex ke..kt tepi jln ke.tp bkn d dalam tandas,takot2 'makhlok' TUHAN plg seksi yg membantu...


haaa...dah cukop 3 dah kan?so,slamat beramal~
nota kaki: ini tips opah aku yg bg tyme dy heart broken aritu,hehe =)





Labels: