//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


ayah dan ibu

bawu2 nih maktab aku di serbu wajah2 muda yg membawa harapan
harapan setinggi gunung tOk digapai
sungguh aku tringat pd pristiwa lalu...
mereka menggalas harapan sama sperti aku dulu..

situasi: perjalanan pulang dr matrikulasi pd hujung minggu
kenderaan: bas idOp segan mati xmaw
tempat: pekan cOwboi, gOpeng...

ntah brape kali mizkOl dr emak
'ade ape nih' (takOwt)
sampai uma emak menangis
aku emak pelOk,tanpa ragu aku membalas
kenapa??????

'tahniah kak..tahniah!'


harapan emak tercapai,
ayah pulAk senyum sampai ke telinga...
aku d trima msOk ke maktab perguruan,waris ibuku masa dpn..
INSYAALLAH...

kini aku kembali tringat akan wajah harapan ibubapaku dulu..
pd wajah2 tua mereka yg bergelar ibu serta ayah...
smoga harapan itu tercapai sperti mana tercapainya harapan ibubapaku..

Labels: