//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


GA - Saya nak hadiah dari mommy

eLoo ebEry bOdy??wiyuuuuu~
saPa taw pe kE beNdanya GA nih??hUhu...
katE kwN baEk aku AMAL mksOdnya givE awAy..
bkN pA,tiBa2 asE mNarik nAk jOin beNda nih..
wLaoPon sbEnanyA si amAl nih xtAg pOn aku,dEn aku ngAn xmaLu nAk gAk d tAg ;p
sO aku nAk ajAk 3 gadiS caNtEk, atEn,ciEda,adiBas jOin bEnda nih..

asEnya stiLL sEmPat cOz dEtlinE 28 fEb 2O11



Syarat-syarat GA
  • kemudian, korang letak nama dan link blog korang kat tempat comment aku (bukan apa, senang aku nak jejak semula)
  • Tag sekurang-kurangnya 3 orang kawan untuk join sama GA nie
  • Tarikh tutup penyertaan, 28 Februari 2011
  • Apa hadiahnya? jeng3.. rahsia.. Aku akan pilih 3 orang pemenang bertuah..
  • Lagi ramai yang sertai, lagi banyak hadiah yang akan aku bagi..
  • Join okeyh!! Selamat berGA...!!



Labels: