//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


doa tUk melUpakaN insAn yg d sygi

salam...
bawu ja akU off blOg n on fEsbUk,tibA2 aku terbAca liNk nih..
mst rmEy yg dAh tAw..tapi xslAhkaN akU nAk sharE,hehehe..









"Jika benar kamu sygkan dia..maka lepaskannya..jika dia kembali padamu..maka dia adalah milikmu..jika tidak..dia  bukan milikmu..♥"

"Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untukmendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya..."

‎"Kadangkala perkara tercantik dan terbaik di dunia tidak boleh dilihat, dipegang. Namun begitu… ia boleh dirasai dalam hati..." ♥

SELAMAT MENCUBA!! InsyaAllah..korg boleh..jgn bersedih lg..teruskan hidup dgn maju kehadapan tanpa segala bebanan minda dan psikologi...-_-
amin..=)


p/s: tArak gUna simpAn lAmE2..n d m0st impoteN is b ur sElf dUn b hipokrit!!
akU ckp gni bkN pE..byk citE aku dgr.si gaDis sgUp brUbah dEmi si kEkasih hAti.kAlo kE arah kebaikAn aku tAk kisAh.nih tdk..astaghfirullahalazim~ miNtak jAuh dr akU n kowaNg sUma =)


rEnung2kAn daN slAmAt bEramAl...