//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


chentajantonghatiku

befor aku lebey giat menceburkan diri dLm bidang bl0g nih,aku nak introduce my ::epi famely::
mmmmm....xcelly mcm2 benda aku nak ckp,
maklom ah umO aku pon dah 20ta0n,so lots of story yg aku nk share kalo ikotkan,hehe...

fmely aku nak kata kecik,takde ah kecik sgt..orgnya besar2,haha ;p
s usual..there r my luvly MAK n caring AYAH.. (sguh aku bahgia miliki parent yg perfect!)
*olwez byukur dgn nikmat Allah..


aku punya a gud younger sister,
tyme zmn hingusan mmg kami kuwat gad0h tapi skang msg2 dah besar2 plus dah buley KAWEN gtu..
hahaha c(= tak sabor aku......
nak timang anak sedara..hohoho "kalo anak sendri agi bgos" lalalala ;p

:: pic tyme kami dak2 ::

2nd daughter...aku la,hehehehe...
pastu wujud plak sorang hero dlm fmely aku,faiz..
d sebabkan dy sowang ja anak laki,so slalu eksyen,hoho ;p
takde ah,maen2 ja..

:: udoh aku dlm pic nih,haha ::

anak paling manja..ngade2 yg lebey sbenanya..haha ;p
adik aku yg nih mngade2 dy thp petala ke 8,
tak sgup aku nak melayan kerenah dy...
farah g0mOx,

:: arah g0mOx + akak tOmey ::

diz iz my ::epi fmely::
luv them sooo mucchhh,mmuahhhh!!
YA ALLAH,jgn KAU pecah-belahkan kami stelah KAU satukan hati2 kami,
AMINNNN.....